τὸν δρόμον τετέλεκα

Aan alles komt een eind. Na een aantal jaren tamelijk actief geblogd te hebben, heb ik besloten de harp voorlopig aan de wilgen te hangen. Dat betekent niet dat ik helemaal stop. Maar wel dat het zomaar zou kunnen dat er een half jaar of langer niets op deze blog verschijnt. Een blog kan heel goed functioneren als een verlengstuk van wetenschappelijk werk, zowel richting vakgenoten als richting het algemene publiek. Met name in de Angelsaksische wereld zijn daar goede voorbeelden van uit mijn vakgebied. Tot mijn grote vreugde ben ik in de gelegenheid om de komende jaren volledig aan wetenschappelijk werk te wijden. Als daarvan afgeleid blogmateriaal ontstaat, is dat mooi meegenomen, maar hoe dat precies vorm gaat krijgen weet ik nog niet.

Geef een reactie (alleen onder echte naam)

